heikebiketri

Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Heike Emmrich - 15 februari 2015 18:32

...ja shit vilket motstånd jag fick idag...Jag och starkaDaniel blev träningspar idag ! Första BODcampen , så himla kul ! uppvärmning ute ....sen delades vi in , inne eller ute ...vi blev ute, rulla däck, snake, dra däck på bryggan, bära däck hitådit...och sen en 70kg säck...sen in och köra TRX , box, mage, plankan, rygg....MEN som avslut...det va då jag verkligen fick ta i....vi skulle dra varandra och tvärtemot....när Daniel skulle dra for jag som en vante efter, jag kämpade skiten ur mej för att stoppa honom så mycket jag bara kunde, sen skulle jag dra honom....shit vad jag fick dra.....sen var det drag kamp, det va då jag bestämde mej för att nej jävlar , jag ska inte åka med som en vante, så jag tog i , utan att tänka på det så spände jag käkarna och bara jävlar krigade......helvete vad jag fick kämpa...ville inte ge mej ....och Daniel skrek ta i !!!!   lågtyngpunkt...dra !!!     gjorde precis som han sa...  jag slet o slet..jag ville kriga fullt ut....kände hur det helt plötsligt blixrade till i skallen ....ajånej.....sen skulle vi lyfta varandra och då brast det för mej , jag fick kramp i nackmusklerna och ännu värre huvudvärk....då fick jag ge mej, trodde huvudet skulle spricka....  hade sånn galen kramp i nackmusklerna  och bröstryggen.....det drog från nacken upp i huvudet på båda sidorna....gick in och satte mej , och slappnade av då försvann krampen vartefter.....Britt efrbjöd sig att skjutsa hem mej...men jag kände att jag kunde fixa att köra hem. Nu har jag smort in nacken , axlarna (halva huvudet)  med Superstark thailiniment......

 

jaha lite uppåner....men den är väldigt bra !  Hoppas Anne kan köpa hem mer åt mej.....Nu blir det vila i soffan.

Haft en väldigt bra helg, hunnit träffa Sussie, tjolahopp så hamnade jag på Hällen, sprang skogen idag .....

Sovmorgon i morgon , sen ett styrkepass, tvätta bilen , hämta Oxis.....  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards