heikebiketri

Alla inlägg den 22 februari 2015

Av Heike Emmrich - 22 februari 2015 12:59

 

Snö igen , det var mindre kul ....men det håller redan på att töa bort !   Har blivit många mil i benen den här veckan....det var också tanken, har ett å annat styrkepass också. Har sprungit både asfalt och skog, dock mest asfalt. Måste vänja benen till Skövdehelgen. Har känt mej stark o motiverad . Ska bli kul att träffa alla Ultrisarna igen.  Hela min buffert försvann i veckan.....bilservice och ny dator satte sprätt på den....shit tur att jag hade en. TAcksam att jag jobbat x-tra så den fanns....så då vet Ni som undrar varför jag gjort det....å dom som undrar och har synpunkter om det , är ofta dom som har en man som dom delar kostnader med.(eller helt å hållet betalar allt).och hur många sånna damer vet hur mycket en bilservice kostar ???  eller ett par nya däck till bilen.. håll babblan damer !

Hällen har också sysselsatt mej den här veckan...sa jag att jag hade sportlov ?! jodå , det hörde dom  .....tränat dagtid och Hällen på kvällen    . 

Nästa vecka helg startar FunnyRunning jag har valt Jogersö som start, även i skit förhållanden är det ett säkert kort att springa där, håller man sig inne i skogen blir det bra.

Rullar in på sistaveckan på Herrhagen, Apt på torsdag. Hälsade på Peterslund i onsdags, har blivit några ändringar , jag går upp til tvåorna och kommer förmodligen inte ha ett specbarn på fm. Ja, ja det blir som det blir . Jag är flexibel. På LIU påstår dom att jag måste gå 3.5 år på lärarprogrammet för att bli behörig......kommer jag alldrig göra.....!!  idiotiskt att jag med alla mina år och erfarenhet o kompetans ska behöva göra det.....knäppgökar !

                                                Ta vara på livet, lev......  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards