heikebiketri

Alla inlägg den 17 februari 2015

Av Heike Emmrich - 17 februari 2015 18:06

 

Bums ner till Ica i morse , köpte 2 semlor en till våran braiga fastighetsskötare  Patrik, och en till mej !

Sen åkte jag och lämnade bilen på Mekonomen, bad dom ringa ifall det skulle vara "nått" med bilen...för jag ska springa tillbaka och hämta den....mötte ett par tefatstoraögon...-jaha....

Jag hade gärna velat springa i   idag...men den lyste med sin frånvaro ist hade jag en rå vind emot mej.

Tyckte det gick lite jävla trögt ....jag som skulle testa min nya långtidsverkande medicin. MEN då måste man ju "ta" den innan , glömde det.....så det var bara att stå ut med trögheten i andningen. Man blir bara så äckligt stasad i hela kroppen....Semla och kaffe när jag om hem, sen lite dragonkyckling. Halv tre var det dags att ge sig iväg igen. När jag kommer bort till Bara, ringer dom .....en nippel gick just av , ny kommer i morgon , är du på väg redan ? -ja och jag behöver ha en bil i morgon fm......- Det fixar vi , finns en här när du kommer !.

Fick en Passat från Avis , mycket finess i den......hejåhå för tekniska mej   , men Rickard visade snällt allt...(.finns ju inte ens en handbroms att dra i...)..Nu har jag tagit en R2, och en kopp kaffe lite mat. Är väldigt nöjd med dagen. 24 km asfalt var ett tag sen, har ju mest skuttat runt i skogen.  

Ska till Peterslund en sväng i morgon, sen till Campus. Har en date med Hugo på P&T på kvällen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards