heikebiketri

Alla inlägg den 9 januari 2016

Av Heike Emmrich - 9 januari 2016 17:02

 

Idag började simmet igen. PLUMS ner i vattnet.....   sen hem och käka en go frukost. Ostomelett, kiwi, hembakt fralla .  Efter att ha diskuterat våran onsdag, Camilla och min. Så laddade jag för ett löppass. Ja, på onsdag har vi våran muntliga examination.

På med långfillingar och alltihopa, det var -7 ute och en rå kallt luft. Jag tyckte nästan hela runda va oskön. Vid gästhamnen träffade jag Petra och voffsegull Sally. Vi pratade en långstund. Petra är en kär "gammal" vän sedan mellanstadiet . Stuffade vidare en stund till , det blev bara 6 km idag, va inte riktigt taggad idag. Jag bryr mej sällan om hur vädret är annars , men idag var det bara inte ok.  Hem och duscha varmt......

Somnade när jag skulle titta på TdS.....ja, jag är trött idag   . Hade svårt att sova i natt fastän jag var trött efter allt jobbande igår.  Jag får helt enkelt ladda om till i morgon. Då graderna blir lite varmare.

Tände lite ljus på balkongen , lite lördagsmys. Med mitt   150 mil härifrån   kändes det" båring" ikväll.....

Dagen i morgon blir säkert bättre !!

                                                  
                           


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards