heikebiketri

Alla inlägg den 31 januari 2016

Av Heike Emmrich - 31 januari 2016 16:10

Hade hoppats på att vara frisk idag....  men efter en natt med kliande hals och frossa igen, känner jag mej mer sjuk . Har jättsvårt att svälja, som ett öppet sår i halsen, bara smoothies kan sväljas. Masade mej ut en stund bara för att få lite luft och känna hav.

 

Orkade inte ens hela Femörerundan utan fick vända , när jag inhalerat tillräckligt med HAV. Sen var det bara att sova en stund. Tur att det finns Animal Planet och andra trevliga natur o djur kanaler. Men som vanligt finns det en rastlöshet i mej när jag inte kan träna , så jag kör lite sit ups och drar i gummibandet  tänkte köra på min balansplatta men den har jag fortfarande på jobbet.  Dit kan jag inte gå varken måndag eller tisdag....

Tur jag har några olästa böcker här hemma och alla sparade artiklar , som jag inte hunnit läsa.  Att vara sjuk är en av mina stora svagheter.  Shit ballooba vad trist och meningslöst.  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards