heikebiketri

Alla inlägg den 4 januari 2016

Av Heike Emmrich - 4 januari 2016 18:44

I lördags åkte Schweizermannen hem igen.....blev väldigt tomt. Jag jobbade bort den dagen. Skönt att vara ledig en vecka efter 2 veckor som typ sambo. Jag behöver tid för eftertanke.....Jag som ALLTID kommer hem till en tom lägenhet och gör som jag vill hela tiden och har gjort det i åratal,  hade 1 timme själv på 2 veckor.   

Det var en prövning ...mest för mej   . Men jag älskar min schweizerman   . Men så tajt ska det inte bli i fortsättningen.   Springa måste jag , jag skulle inte vara den jag är idag och inte där jag är idag om jag inte hade sprungit. Träna gör mej bra. Att tex  Sitta i soffan gör mej trött och omotiverad..

Herregud jag lever ju bara en gång !   LIVET asså   . Den här veckan är det iaf träning som gäller, för jag vill vara stark och fit när det är dags för Schövdä 6 timmars i mars .  Har kört 2 hårda styrkepass , i dag på em började jag känns av träningsvärk axlar och skuldror....  shit vad skönt !  Efter dagens pass ville jag helst lägga mej i soffan en stund. Men näää solen sken och jag skulle ju springa jö! första km kändes som sirap, men va fan ska ni hålla på så här jag har iaf 7 km kvar att springa....ge er NU ! fick tänka bort segheten och helt enkelt springa vidare !! Man ska inte känna efter så jäkla mycket ! då kommer man ju aldrig någonstans. Bättre att använda pannbenet, vad har man annars det till ??  kinderna kände att det var -7 grader idag + blåst ! precis när jag kom hem började det snöa , stora fina flingor singlade ner....så spinningen i morgon kan bli löp i snö ist.

Blundade skönt en stund i soffan......sen i med energi.

Focus på målet. 

 

Vem den här är till , kan man inte ta miste på   . Bästa doften.  Något jag också tycker är fint , är min förlovningsring   . Ja, han är speciel , Schweizermannen.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards