heikebiketri

Alla inlägg den 17 januari 2016

Av Heike Emmrich - 17 januari 2016 13:04

 

Provade i fredags och det blev kärlek direkt !!   jäkla jobbigt! sved som en tok i lårena....hjärtat och hjärna jobbade på max....passar min själ och mentalitet PERFEKT ! jag va hur nedtaggad som helst efteråt , skit skönt ! men jag fortsatt några km på löpandet , sprang på läge high !  sen var jag helt såld ......precis vad jag behöver !!   man tok spinner hela tiden  , det som sagt svider i låren nästan precis hela tiden .....puls är skyhög   .....valde att dissa simmet på lördagen.....det blev ett sprint pass ist. Mer utvilad och mer kraft och energi , kunde pressa mej ännu mer !  den instruktören Lena Melin , var på helt rätt ställe !!  vilken bra pepp !!    helsike vad jag pumpade på !!  hela min kropp bara va    .

Sjukt såld !   efter lördagspasset ställde jag mej på löpbandet igen , i snabbare tempo än fredag och kunde öka de sista km ........WOW !! vilken känsla.

Idag blev det en långpromenad , mina ben är "använda" av två sprint pass på raken.och två snabbare löppass ....laddar för ett pass i morgon !!  får sprinta in med bilen efter jobbet , för jag vill inte missa passet !!!    gasen botten efter 16.30......  

         Ja,     Sprint är precis det jag behöver !!    och min Schweizwerman

             

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards