heikebiketri

Alla inlägg den 10 januari 2016

Av Heike Emmrich - 10 januari 2016 12:38

Sjukt taggade för ett snöpulslöp idag ! snabbt i med energi, sen ut innan det blev plogat !!  Det är så bra träning för skalle och benen.  

 

Skönt att springa  i all min ensamhet.....mötte inte en enda annan löpare !!  för tusan ut å spring , superhärligt!

- 1.6 gr var inte heller helt fel, alldleles lagom med grader. Hade bespetsat mej på få spinna med Tobias på onsdag....men vi är ju i Eskilstuna till 16.00 , så det funkar ju inte   synd !!  hade behövt ett snabbpass . Tän att vi är framme vid examinationen....fan vilka  upprörda känslor det har varit för denna uppsats. Föll djupt ner ett svaghets hål. Mycket av det jag fick "anfall över" kan jag i vanliga fall , men så fort jag gjorde något med min dator så hände det så jäkla mycket konstiga saker å jag bara blev helt blockad.....och kunde helt plötsligt INGENTING   .

Men jag överlevde även det här.....

I morgon är det dags att sladda ut till jobbet. Smält snö , smält !! 

Nästa gång det är lov , blir det     




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards