heikebiketri

Alla inlägg den 25 maj 2017

Av Heike Emmrich - 25 maj 2017 22:01

ska jag aldrig mer äta. Men dom smakade gudomligt, men väl i magen blev det storstrejk.....

Den där känsliga magen   .

Efter sömnlösnatt, var det bara att palla sig upp och försöka få i sig lite energi.

Marie och Micke kom och hämtade upp cykeln som Marie köpt av mej , triathlon cykel bytte adress och idag fick den åka båt för första gången, Bergö. Marie var supertaggad, roligt att se   .

Startade min runda vid Stjärnholm sen över till Flättna, kände av att magen krånglat. Men oj så vackra stigar och vägar jag sprang på idag, älskar det där planlöst springandet.....varmt o skönt, och massor av häggdoft , ....jag bara försvinner bort i tanken i allt det vackra , jag är så lycklig där ute på mina spring.

På hemvägen mötte jag Sun med sin och Nicklas hundar , vi snabb babblade en stund. Fick peta i mej energi gel vid 9 km.....usch vad min energi tog slut ! men stuffade iaf ihop 13 km . Stod en stund och insöp hästdoften vid Stjärnholm. Gudars så många timmar jag tillbringat där , när Josefine och jag red där....

I med energi när jag kom hem , och då hade jag också fått tillbaka min parkeringsplats som min bilgranne hade tagit...inte lätt att veta vilket p-plats nummer man har.....jag gjorde likadant i höstas när jag jag va tok förbannad på min dåvarande chef. Då fick portis -Patrik be mej komma ner och flytta bilen.....  

Ruttnade ihop på mina super smutsiga fönster.....ALLA fönster är super rena nu   .

Jättetomt i vardagsrummet , har haft cykeln uppställd på trainer där. Funderar på garderober(spegel) ist......

Såg i HR portalen att mina nya arbetstider from 10/8 redan ligger inlagda   .

Nästan så jag ville kolla SWEbussen i går 18.10, men det jag inte vet lider jag inte av  




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards