heikebiketri

Alla inlägg den 5 juni 2017

Av Heike Emmrich - 5 juni 2017 22:36

 

Varje dag har jag varit ute i skogen , njutit av fåglarna och alla underbara dofter   behöver all tid i skogen , den ger mej energi , det går åt massor av energi nu i skallen. Åtta dagar kvar i Sävsjö. I morgon är det dags attt åka ner igen . Fredag är det hem i raket fart , 2 studenter ska uppvaktas. Sista veckan I Sävsjö är tackolov fullspäckad, hej då fika med mina arbetskamrater, en sväng till Eksjö om jag hinner , Erikshjälpen kommer och tömmer endel av lägenheten, ja sen är det fredag !! Hoppsikaloppsi då drar jag hem !

Jag läste Maranda Kvist bok i helgen, så underbart bra ! full av energi, saker man kände igen sig i . ex att man inte kan stanna på 14.6 km utan man måste springa kvarteret runt tills det blir typ 15.......så håller jag på nästan hela tiden och att våga prova på olika saker, vad kan hända ? och som det står på hennes framsida , Allt du vill , kan du göra .

Jag vill göra massor nu ! det är också mer möjligt nu när jag ska bo här hemma på heltid igen. Blir Trosa stadslopp Kolmårdsrundan, sen äntligen Davos   Är så motiverad och sugen på all löpning.Känner mej också härligt fri igen.     I morgon ska jag ut igen   

Om jag inte springer varje dag funkar det bäst......konstigt va ? eller inte. Lilla hamsting tjurar lite ibland .men nu har jag tejpat den. Den får inte "gå av " igen.....har cykla en stund efter löpningen funkar bra , då är den snäll och är på igen.                               

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards