heikebiketri

Alla inlägg den 10 juni 2017

Av Heike Emmrich - 10 juni 2017 18:18

Blev angripen av min elevs baciller fastän jag nästan hade munskydd på mej.....i torsdags kände jag fans jävlar vad det kliade i halsen, blev inget spring. Jobbade hemma i fredags , sen sprang jag tyckte att jag kände mej bättre. framåt kvällen kände jag igen att bacillen fanns där i kroppen , men en massa god studentmat och gott dricka gjorde susen, fick med mej en halv pava från syrran , så jag kunde dricka resten hemma ifall jag fick känningar igen , tack omtänksamt   . Det var nog allt socker som jag mumsade i mej där som gjorde att jag kände mej urpigg ! Så mycket god mat!!  wraps, grillad kyckling, snurror med gott i, sallad, ost kex, pajer, olika goda frukter.......Så roligt att träffa alla som jag inte träffad på flera år. Bäst var ändå att, få träffa min dotter. Det kom två med lila hår , helt ovetandes jag o min dotter. Sen satt där 2 väldigt gamla människor, mina föräldrar. Dom har jag sedan många många år absolut ingen kontakt med. men det var lugnt där.  Syster och familj bor numera inne i stan , superfint ! 

Seg i kroppen i morse, men va fasiken , jag provar och springer ......blev en lugn runda vid Örstig-Linudden och tänk att jag hade överfallet (i Oxelösund) med mej i tankarna när jag sprang.....shit vad det kommer vara med nu när man springer ensam i skogen. Om han nu kanske är bortskrämd från Jogersö, var kan han då dyka upp nästa gång ? Polisen har ju inte gripit någon ......Så idag köpte jag mej ett överfalls larm !!  på Clas Ohlsson. Blir förbannad när sånt begränsar mej !!      Jag som både springer o solar där ute. 

Sen har jag mest hängt på balkongen  med en spännande bok. Hoppas jag är helt 100 i morgon för ett lite längre pass i skogen. I morgon packar jag för sista gången min väska till Sävsjö, sista resan .....på fredag besiktas lägenheten 11.30 sen är det raka vägen HEM   . Då ska jag festa till lite, med en god sallad kanske ,  på en klippa i   vid havet ....kanske    .....              Livet väger jämnt i vågskålen just nu.

                                                  

         Njutningsfullt   


Av Heike Emmrich - 10 juni 2017 18:18

Blev angripen av min elevs baciller fastän jag nästan hade munskydd på mej.....i torsdags kände jag fans jävlar vad det kliade i halsen, blev inget spring. Jobbade hemma i fredags , sen sprang jag tyckte att jag kände mej bättre. framåt kvällen kände jag igen att bacillen fanns där i kroppen , men en massa god studentmat och gott dricka gjorde susen, fick med mej en halv pava från syrran , så jag kunde dricka resten hemma ifall jag fick känningar igen , tack omtänksamt   . Det var nog allt socker som jag mumsade i mej där som gjorde att jag kände mej urpigg ! Så mycket god mat!!  wraps, grillad kyckling, snurror med gott i, sallad, ost kex, pajer, olika goda frukter.......Så roligt att träffa alla som jag inte träffad på flera år. Bäst var ändå att, få träffa min dotter. Det kom två med lila hår , helt ovetandes jag o min dotter. Sen satt där 2 väldigt gamla människor, mina föräldrar. Dom har jag sedan många många år absolut ingen kontakt med. men det var lugnt där.  Syster och familj bor numera inne i stan , superfint ! 

Seg i kroppen i morse, men va fasiken , jag provar och springer ......blev en lugn runda vid Örstig-Linudden och tänk att jag hade överfallet (i Oxelösund) med mej i tankarna när jag sprang.....shit vad det kommer vara med nu när man springer ensam i skogen. Om han nu kanske är bortskrämd från Jogersö, var kan han då dyka upp nästa gång ? Polisen har ju inte gripit någon ......Så idag köpte jag mej ett överfalls larm !!  på Clas Ohlsson. Blir förbannad när sånt begränsar mej !!      Jag som både springer o solar där ute. 

Sen har jag mest hängt på balkongen  med en spännande bok. Hoppas jag är helt 100 i morgon för ett lite längre pass i skogen. I morgon packar jag för sista gången min väska till Sävsjö, sista resan .....på fredag besiktas lägenheten 11.30 sen är det raka vägen HEM   . Då ska jag festa till lite, med en god sallad kanske ,  på en klippa i   vid havet ....kanske    .....              Livet väger   jämnt i vågskålen just nu.

                                                  

         Njutningsfullt   


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards