heikebiketri

Alla inlägg den 25 juni 2017

Av Heike Emmrich - 25 juni 2017 20:47

Jobbade bort den som vanligt ! tycker det är trevligt .

Midsommar är så mycket alkohol och larvigt trams, det gillar inte jag ! Människor som jag annars tycker smarta, kul och inspirerande .....som när dom pimplat i sig alkohol,blir helt dumma i HELA huvudet. Nej, det vill jag slippa se. 

Jobbade kvällpass både fredag och lördag, då hann jag träna innan, det tycker jag är bäst. I går flög jag fram mina morgon kilometer, shit vad bra det kändes !  Idag jobbade  jag 7-14.00  . Hem och vilade lite, sen upp på cykeln in till Hälsomagasinet körde CoreCross, sen jonna hem igen (25(km tor)  Lite god mat på balkongen, tja så är helgen slut ! 

Inget xtra jobb denna vecka mer. På torsdag är det massage hos Dan. Fredag Trosastadslopp, springer det för att det är ett sånt trevligt lopp. Får mentalt förbereda benen på asfalt   .

Har lite små funderingar på träningen i morgon....finns så mycket rolig träning, som man kan mixa och matcha.....

Ska fixa gurk inläggning i morgon också , fick gurkor av Björn på Hällen  !!  Ja, allt är så roligt att göra igen.  Blir nog ett bak i veckan också, mer goda nässelfrallor.  

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards