heikebiketri

Alla inlägg den 2 juli 2017

Av Heike Emmrich - 2 juli 2017 22:05

nästa lördag ! Rekade lite på banan till Kolmårdsrundan. Startade tidigt , men tusan det var ju redan 20 gradet 8.20....och helt vindstilla i skogen , shit det kommer bli varmt på lördag !! När jag kom upp till Svartsjön , stannade jag och bara tokglodde på den vackra vyn , så underbart vackert......sen kom myrar och blåbärskogen, ja det är bra stig och knixig stig. Jag blev sliten av värmen , hade hade alltså inte laddad ordentligt med vätsak, hade med mej sportdryck och vatten , men det kändes som om allt bara dunstade bort direkt. OPS nått att tänka på !! tog en sväng vid Nävsjön också, vid kolarkojan kommer 2 stora hundar rusande HILFE!!!   inte tillstymmelse till koppel, nej då ägaren kom inte ens ut ur husvagnen för att ta tag i sina hundar , FAN jag blev vansinnig!!! jävla kärring! 

Jag tappade lusten att springa vidare så jag kollade på maps om det fanns ena annan väg tillbaka......hade tänkt att springa tillbaka samma väg annars.....

Åkte till Nävekvarn för en kopp kaffe, träffade Denise Eriksson och hennes sambo Mats eller Thomas ? han var iaf rektor på Brevik. Trevlig pratstund   

När jag kom hem var jag lite snurrig , jag hade nog rejäl vätskebrist eller så gick en packning i skallen när hundarna kom rusande......i med resorb och lite mat , men maten smakade inte....somnade en stund i solstolen , sen hade det sluta gunga.....Sen hoppsikaloppsi till Hällen för en liten kvällstur ! I morrnbitti är det upp med tuppen och tillbaka till Hällen   sen kan det bli Norrköping , Sörsjön ? Getå ?...

                                                                       

                                                                                                  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards