heikebiketri

Alla inlägg den 3 juli 2017

Av Heike Emmrich - 3 juli 2017 20:14

Å upptäcker att jag inte alls rekade min bana......jag var tydligen inne på 42 km banan     

Jag kommer inte springa förbi Svartsjön    , utan ska skutta runt Nävsjön och tillbaka.....dock en krävande bana   

Hämtade min nummerlapp idag i Norrköping , när jag ändå skulle dit   passade även på att slinka in på Haga cykel, för lite Enervit påfyllning. Ja, jag har gått tillbaka till Enervit, för jag håller på att pinka i hjäl mej av Tailwinden..JO !

Hade tänkt avsluta Norrköpingsbesöket med en runda vid Sörsjön eller Getå. Men idag när jag vaknade 5.20 pigg i huvudet , men min kropp ville vila , den var trött.Jobbelijobbade lite, tog en powernap innan jag åkte ner förut. Kollade träningskalendern, tja det kunde vara dags för en dag med andra aktiviteter. Försökte mekka med mina rullgardiner igen, tappade focus när jag skulle ställa  ställa mej på trappstegen och se 3 våningar ner....  Så jag hastade förbi Portis-Patrik, som kom och mekkade dit , ja sånna där som man drar rullgardinen uppåner med.....vad det nu heter ??Nu sitter jag på min älskade balkong och njuter, börjat på bok nr2  i triologin av Mariette Lindsten , den heter Sekten som återuppstod, den innan var så spännande : Sekten på Dimön, sista heter Sektens barn,har köpt alla 3.

   

I morrn är det på´t igen, blir leden , men jag vet inte riktigt vad det heter där jag ska starta....dammen nåt sånt. Vi motorvägen ner till Oxelösund. Bort mot Ryssis via Björshult , där alla stora korpar flyger ......  




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards