heikebiketri

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Heike Emmrich - 13 oktober 2012 12:59

Efter en händelse i veckan , fick jag mej en stor funderare.....

Vad gjorde att jag presterade maror, ultror, Kalmar Järnmannen och alla andra kämpar tävlingar....

Jo, jag hade ett jävla FOKUS !! nått som jag har tappat bort helt....dels för denna jäkla häl skada....strul med apjobb, och helt plötsligt ska mitt hus o gården säljas.....Josse......

Men nu då när hälen börjar bli bättre, ny bostad, älskar mitt jobb,( men Josse vet jag tyvärr inget om )....men det är ju ändå på uppgång allt.....varför inte tänka NU JÄKLAR !!!   nää då såsar jag runt ..ja ja jag väntar tills slutar..jajaja..vi springer väl där , fast jag INTE vill det...bara för andra   !!!   ....FAN HEIKE , VAKNA..Livet går föbi där ute....

Jag tyckte det var så kul förra v på Ryssis, det kom "folk" med olika mål....stavgångare,  löpare, gångare....super kul !  så ska det vara , man behöver inte tala om för mej varför man inte kommer..kom om du kan   ! !!!  så enkelt !

Vi träffs kl 12.30 dom som är där , är det.....easy !  

Och jag ska styra upp min egen träning igen ortnung wieder !!  Nej , jag springer i väg då.....vill du med så är det den tiden som gäller.....jag tänker inte tok cykla hem för att hålla någon annans tid.....tänker inte strunta i att cykla till jobbet , å ta bilen för att passa någon annans tid. Blir jag själv på min träning , tja då blir jag väl det då !  precis som förr , när jag presterade som bäst !   Å jag vill träna HELA helgen.....jag bara älskar att ge mej ut på långa pass , på med camelbaken och ut ! eller gärna köra dubbelpass .....typ EL och  löp efteråt...nya upptäckter hela tiden.  På min skola finns en pojke som varje dag tittar på mej och frågar : Är du kär i nån idag då ??  Neeeeej, det är jag inte.. -finns det ingen du vill bli kär i ???   neeeej.....för innerst inne vet jag att jag är kär i min frihet  , (men det är ju givetvis inget jag säger till pojken) för honom är det viktigt att vara kär för då pussas man...  

   Nej jag vill bli den där starka , målmedvetna Heike igen, det var spännande.....alla tävlingar jag gav mej iväg på, alla roliga människor jag träffade, ny ideér.......ist för att tramsspringa här ute på gångocykelvägen mellan Svalsta o Bergshammar   ...urk vad jag är sjukt trött på det !.........Nä jag springer vidare i livet nu......tjing !  



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards