heikebiketri

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Heike Emmrich - 25 oktober 2012 20:17

Hej å hå vad tiden rusar fram.....å roligt har jag !  på jobbet har jag börjat komma i fas och lyckas för det mesta hålla 3 steg före...förut hängde jag på halv stång för ofta    ...det ger ro i kroppen,och det behöver jag, sen varken orkar jag eller har lust att "lösa fler saker", vuxna får ta ansvar för sig själva. Idag har jag en riktig guldstund !!  alla underbara 6-åringar va mina en hel timme, vi Chilla och lyssnade på musik  ....mysigt!   så har jag rotat iAnnes låda, jag hittar alltid en massa roliga saker, fiina söta klister märken, som jag pynta min kalender med  idag hittade jag nått gott...  

Idag va jag på en "vanligt" spinningpass det var länge sedan, och det var så kul !   Helene körde ett pass från 2008...trodde jag skulle känna igen nått av musiken...men inte alls, å sen har vi aldrig haft samma musik smak eller typ. Det var ett pass med allt...!!!  verkligen kul !  sen var det bara att hoppa upp på nästa cykel....trodde jag skulle rulla bakåt i stora backen , men inte då.....tjoooo så va jag uppe. I med mat....sen små dog jag....kollade vädret, ingen snö , så det blir järnhästen i morrn med,  bokat cx o bootcamp efter jobbet...men jag är löpsugen.....bara  att packa tränings väskan igen.   FREDAG, FREDAG, FREDAG  !!!!   å Sussie säger : HEJ DÅ !   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards