heikebiketri

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Heike Emmrich - 31 oktober 2012 17:26

Lite seg i benen redan från början......sov halv dåligt i natt....har en obehaglig känsla i kroppen , sen vi va på samtal i fredags...den gnager i mej.

Väntade in solen idag, under tiden putsade jag 2 fönster, och dom här stug fönstrena är inte lätta att få fina....  

Grrrrrr......gamlao slitna..repiga.....men bättre att försöka nu än när det blir minus grader. 
Anso sms att Skyfall va bokad till lördag   .

Å sen i Cross Fit skorna och sen iväg upp mot skogen, efter 1km är det en lång backe på 1 km...vid Brink,där kände jag : att det bli en tuff runda idag !!    men ljuvligt ute i vår vackra natur.....Sörmlandsleden va crawl vänlig...  å gudars vad kallt vattnet va som såsmåning om sipprade in i skorna....(hade russintår när jag kom hem)....

Hittade alla backar som fanns .....puh! mina ben slet....sista backe upp å hem "tog aldrig" slut......Att ha så här nära till så mycket Sörmlandsled kommer jag att sakna.  Så härligt att springa på leden.....  

Känns bra så här efteråt.....jag är på G igen !! 

I morrn ska jag jobba igen, sen ska jag spinna med bästa Helene   .   Jorå...så har jag packat lite idag...tvättat mina fina spetsgardiner, de enda gardinerna jag har haft uppsatta här....så nu är de rena och fina till sovrummet i Oxelösund   .    Tja, till helgen blir det mer spring....  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards