heikebiketri

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Heike Emmrich - 22 oktober 2012 20:52

Ja, i morse var det riktigt mörkt när jag skulle cykla till jobbet......otäckt med den nya asfalten, svart, svart....utan gatubelysning...

En riktigt bra måndag, men jag måste nog ta med mej ett förstärkt mellis, eller tom egen matlåda ibland.....för den maten vi får måste vara näringsfattig som tusan.....jag är vrål hungrig en timme efter maten...å till mellis är det oftast mackor o mjölk......å mackor är jag inte förtjust i....nej, det får bli keso o frukt ist.  Efter jobbet cyklade jag till gymet, Maggan hade ju pass....tjohoo.....jag fick ge förslag på en station: Jägarvila blev det  ....fart o fläkt och tjo tjim...så var det roliga passet slut!  då var det bara att cykla hem igen, som sagt i mörker igen....7 km ....å när helljus fantasterna kommer , då fick jag nästan tvärstanna,helt bländad   ....nöjd med dagens motion, cykel 22 km och ett EL pass.   I morgon blir det helt vila.......lång arbetsdag oxå.  På Onsdag tänkte jag ta bilen till jobbet , då kan jag vara kvar i stan och springa.....och ta en eget Core pass på gymet. Målet är att vara fit for fight till Skövde 6H i mars.  Skulle vara kul att köra Hammarby alpine , men jag är inte alls där träningsmässigt ! men det är en rolig  ide´av SLDK.      Får se om jag får till någon PT-tid på lovet...har prel bokat....då ska vi gnugga de små innre  

              Ibland undrar jag hur folk tänker, och när de inte tänker till , förstår de vilka konsekvenser det kan få??    ibland får man faktiskt tassa på tå lite..(eller tänka, men inte delge det)...beroende på i vilken situation/position man är i .  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards