heikebiketri

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Heike Emmrich - 9 maj 2012 20:38

va det i skogen idag , efter regnet. Jag fick lappsjuka idag....JO....när jag bytt om till löparkläder , kastade jag mej i bilen och åkte in till stan !!!! hade bara inte lust att springa här ute.  Ville se en annan vy!!   Parkerade på Ekensberg sprang på spåret till jag kom dit där man kan ta över Sjösavägen upp till Malmbryggshage,  Förbi Tellusvägen och sen in på gården där jag bodde förut.....min lilla söta lägenhet....nej men gudars vad stökigt på balkongen !! .. sprang förbi Ginsten som jag och syrran brukar beundra så här till våren ,så härligt GUL !

Om jag fick ha ihjäl mina dumma grannar som flyttade in skulle jag gärna flytta tillbaka....jag trivdes superbra innan dom kom....Idag är det första gången jag får RIKTIG lappsjuka här ute, alltid lite mer tråkigt när det är tråk väder...längtar efter att se människor som går förbi....cyklar som far fram.....Höra nattpatrullen på nätterna när de smäller igen bil dörrarna....fniss...ne skojja bara !  ta en kliv ut så va man på gymet....nu är det ett jäkla bilåkande..

Nej jag orkar inte cykla runt överallt OCH träna...då har jag inga ben kvar snart..

Ja sen va det bara att ta sig tillbaka till bilen , TUR att du tutade Ulrika...så jag fick strama upp mej lite   .Pollen kände jag av idag..det är nog bus mycket där ute nu, annras känner jag ingen mer nu förtiden annars.

Meckat med min GPS när jag kom hem.....ville ha in andra saker i ett av fönstrena. Klarade jag ju !

Nä fram med   och värmen nu !! så man kan sitta ute och ha det trevligt!   

Nähä.....det är något som stirrar på mej nu och är irriterad.....DISKEN, inte den i ryggen .... 

     På´t då !     Om det kan skita i att regna i morgon kan jag cykla till jobbet, sen ska jag till Hans på Sköna HUmlan.                         SOL O VÄRME , TACK  NU !


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards