heikebiketri

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Heike Emmrich - 28 maj 2012 22:19

Nya jobbet ställer till det...kan ju inte börja med att begära ledigt,då jag fick en fråga på intervjun, om jag hade  haft semester färdig och kunde börja jobba utsatt datum....JA ! säger jag då...eftersom jag inte varit med i fritidssvängen på länge och det är ett helt nytt ställe, vill jag vara med från början. Då ryker Sweden Kalmar Ironman....4400 kr....

Vad jag kan göra ist är , Skövde ultrafestival och en annan grej....tja så det kan bli....vem visste att jag skulle byta jobb precis innan IM .??? inte jag. ..idag har jag skruvat bort mitt tri-styre, om det kommer på ett, blir det nått smidigare.  Jag har inte sprungit sen i onsdags....sliten och fullt upp med annat. Tänkte ta mej till Våtmarken och springa KM 5 km i morgon....tror jag, skulle behöva linda om mitt styre...ska cykla med på långträningen på lördag.

Men just nu är jag bara väldigt trött.......

Jag är lessen i hjärtat av det jag såg i helgen , inser att fel person på en arbetsplats , kan vara en katastrof !!  tackolov att jag reagerade....jag gick därifrån.   jag var helt förkrossad, mådde illa av det ....Tänker mycket på det.                                    




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards