heikebiketri

Alla inlägg den 22 november 2013

Av Heike Emmrich - 22 november 2013 19:40

hela veckan , en kollega är sjuk och jag tar lite av hennes tider för att kunna skrapa i hop en ledig dag 23/12 ....

Idag blev det 2 timmar x-tra, men det är ju fredag och lite annan stämmning på fritids, lite mindre antal barn, så det funkar, har haft en kanonbra och trevlig vecka !  

Men varje morgon när min mobil surrar för väckning , har jag undrat om det är grannens mobil som surrar, har varit sjuk trött ....men sen har dagen rullat på bra , piggare....inte ett styrkepass har jag genomfört.....det har varit möte och gud vet vad de andra kvällarna....sprang hem från jobbet i onsdags, trodde aldrig jag skulle komma hem.....hade tokfrossa efteråt   .

I torsdags insåg jag att min löpning i Hammarbybacken på lördag va bara att skippa......mitt sovrum måste bli färdigt!  hann ju inte måla något i veckan....och jag orkar inte ha ett ofärdigt rum en vecka till......

Så i kväll började jag......det blev så tråkigt att jag öppnade en Cava...jo sant ! fick en när jag fyllde 50.....så det va dags   ett litet glas, sen så rollade jag för fulla "muggar".......  nu får det torka tills i morgon.

        Springa och måla är lördagens jobb !  

Vad som var roligt idag va att det är bokat och klart med Portugal v 12 !!  Då är Jonas och Zandra där   . Fick resan till ett bra pris, på Springtime där jag jobbade som ledare iår, Schweiz och Berlin.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards