heikebiketri

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Heike Emmrich - 7 november 2013 19:39

Å jag är jättenöjd att jag bestämde mej för att "köra på lite " trots att jag va seg som sirap eller som en svintoboll i skallen   Pannlampan motiverar mej och min nya braiga Garmin !  skön luft ute och det började regna så smått, superskönt väder att springa i !   Tänkte på våren igen.   tacksam för varje dag det inte är snö. Det är vårtankar som ploppar upp i skallen när jag springer......idag valde jag att avsluta med Sundörsvägen igen, och tjupp ...är jag ute ur komfortzonen hela tiden, hade ett skapligt tempo innan också, men där rullar benen på fint ! 

Jag har skärp mej med maten , och känner att jag orkar mer när jag sköter mej ! kroppen behöver nått bra efter träning också !  och jag måste tyvärr använda astma medicin igen , hämtade ut den igen,  bara 1245 kr.....hejåhå !

Efter min dip i våras/sommras behöver kroppen lite hjälp igen......tyvärr. Jag va ju helt fri från medicinering förut.

Men jag kan springa bra igen     .

                                                  
                  Fredag i morgon   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards