heikebiketri

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Heike Emmrich - 2 april 2013 20:30

Nu tror jag att våren är på väg...i dag värmde solen skönt !  Vi gjorde kakdeg idag på jobbet, ska bakas ut i morrn, vi tog en promenad efter maten , vi gick förbi pulkabacken och barnen åkte på rumpan...och vi som trodde för 5 v sen att det va sista gången vi åkte pulka i backen....  det var lika mycket snö kvar....

Fixade lite euro efter jobbet. Träffade lite gammalt nattfolk, kul ! Maggan och jag gaggade en stund oxå...

Hamnade på kappahl hittade en jätte söt vit spets tunika...ja den blev min !  

Å så har jag nackspärr känsla....shit vad ont det gör ! kom bara på engång så där på jobbet.......

Kokade en god gryta när jag kom hem.....

packar för löpet från jobbet i morgon...packar även för BERLIN...tittade på väderkartan HURRA!   ÅTTA plus söndag lunch.....!!! 

I morrn ska jag ha medarbetarsamtal.....

Men först ska jag komma till jobbet....har läst att man kan betala med kort....vet nu var kan gå på utan att behöva gå ner till C...jag skratta ni....jag har inte åkt buss på 30 år..minst!!    

Å vet Ni det är jättekonstigt att sova utan öronproppar...hör ju de ljud som jag stängt ute förut....ja jag menar ju inte tvidiotgubbens ljud....men andra ljud.    Nähä...dags att vispa en banansmoothie  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards