heikebiketri

Alla inlägg den 27 april 2013

Av Heike Emmrich - 27 april 2013 22:28

Vart tog den här helgen vägen.???   jag hinner inte färga håret , fixa min PIM, reconda bilen....somnar medvetslös....

Ständigt disk, soppåsar i hallen....tvätt, tvätt....massor av stryk tvätt.

Det som jag har koll på och är välplanerad i är min träning.....det som är planerat blir av.  

Hann inte åka upp till Pål ljung hage idag......hann iaf äta ett mål lagad mat idag....  ja just nu är det ett fasligt snurr på livet....

I morgon planerar jag att springa från Nyköping , hem. Bonus blir om jag cyklar in till Gymet på em för ett Bålpass !

Kanske hinner jag stryka  ev färga håret.......

Josse letar lägenhet här....jodå !  

Å fan om det är strejk på måndag, jävla skit då asså !  vi som har en special verksamhet på skolan borde inte tas ut i strejk, stackars elever.....med all förändring !!  idiotiskt !!  

Min häl ska till ortopeden, röntgen var en formalitet för att komma dit !  :)   satan vad det blir nerv värk ibland ! 

ryser i hela kroppen då........sen blir den inte snällare när jag springer, men jag ORKAR inte vara still, den har krånglat så länge nu......och jag måste springa !!!

Har mycket i knoppen som ska bearbetas  ...vissa saker kan jag inte tänka högt om och andra måste bearbetas under en löptur.  


Ska försöka röja på balkongen i morgon också har en massa isolering och brädor ligger där......skulle behöva måla om till vitt på balkongen också....endel är typ aprikos färgat...apfult ! 

Ja, det är mycket jag skulle behöva göra.........mer timmar på dygnet tack !   

                    Stagnation är förkastligt


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards