heikebiketri

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Heike Emmrich - 12 april 2013 20:18

 

Fick reservplats 25 när jag ställde mej i Springtimes kö.....kände jag mej inte nöjd med....så jag har gett Sprintime ett "hett tips" på ledare eller typ hjälpledare....jag kan snacka åt alla förtusan !!   Svaret blev ; bra att veta :)....

Så nu väntar jag......  

Tur att jag va ledig i tisdags, orkade inte upp förrrän 9....va hela dagen med Josse, och då är det fullfart hela dagen, på så vis är vi väldigt lika....vi va och hälsade på Elisabeth när vi ändå va i närheten , typ nära stallet....och Josse är ju aldrig sen att hänga på. Kram på dej Elisabeth, hoppas du mår bättre snart !  sen varje morgon jag behövt gå upp för att jobba, har jag trott att det va nån grannes mobil som ringt....fan har dom samma signal som mej.....???   nä tusan JAG måste upp. 

Idag när Marie från Hällen ringde fick jag 2 pass, det ena förstörde drömmen om sovmorgon lördag....  7-12...

Svider redan i mina ögon. Men jag tänkte gno ihop till en kula till bilen.

Ja, för en vecka sedan checkade vi in så här dags....eller vi va nog redan på väg ut för att äta o öla  

fantastiska dagar och intensiva....

Jag håller på att frysa ihjäl...var är våren och värmen ? 

I går hade vi cykel tjejer möte, kan bli bra med allt vi planerat, kan bli trevligt också   

Nästa vecka är det dags för Söderköpings Brunn, i love att jag fick ett enkel rum, medans de andra spa...ar springer jag en vacker sväng, sen är det afternoon the, på kvällen 3-rätters, efter en god natts sömn är det frukost å sen hem   alldeles lagom.   

                                                  
        

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards