heikebiketri

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Heike Emmrich - 21 april 2013 22:29

Jag följde med mina arbetskamrater på SPA...men jag "slapp" spaa....

Nej jag sprang idet vackra vädret ist ! jag är helt såld på Söderköping! vilken underbar stad.....otroligt vackra ställen , vyer...jag tänker förlägga träning där , sånt där långpass med camelbak på ryggen !!  å sen löp längstmed Göta Kanal

Vi har ätit gott och  druckit gott....jodå, jag fick i mej lite öl och nån drink, sen tyckte jag det var bra. Endel är mer törtsiga än andra....då kan man inte heller köra bil dagen efter, helt B för mej.

När jag kom hem , blev det lite mat och sen var det dags för ett pass på Björntorp, helt klart ett superbra pass, jag hade sovmorgon i morse så jag va pigg och fixade att jobba .

Har bestämt mej för att boka av soc mötet i morgon. Jag kan inte ta på mej mer ansvar o jobb. Har CK D möte i morrn oxå. 

ska ringa till VC och be att få en cortison spruta i hälen , jag orkar inte ha ont den längre och den blir aldrig bättre !

            Känner att framtiden kan bli riktigt spännande, jippijehoo   



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards