heikebiketri

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Heike Emmrich - 7 september 2012 20:35

...så jag blir kvar nästa vecka också.....jag kommer inte komma loss så snabbt som jag trodde och å  trodde jag blev lovad. Idag hade jag svårt att hålla ihop.....känns ibland som om jag ska brista !!  orkar inte....  

Jag fick schemat somjag ska gå på sen på Herrhagen...då darrarde det i känslotarmen....

Toppen tider, stängning måndagar , bara så jäkla bra! 

Försökte komma iväg och laga min pyspunka (igen) men jag hann tyvärr inte....det var redan stängt när jag kom i väg.

Så jag fick cykla ur mej min frustation på ett RPM pass. Riktigt bra fart på passet, kommer jag gå på mera !

Syrran är krallig , så jag får springa själv i morrn....  Sen blir det kuligt, jag ska på middag till Anki o Per, Disa o Martin !  det var längesedan vi sågs alla. Anki mötte jag på Arnöleden i går...jag mötte även Annika min "gamla" arbetskamrat på Kompassen   , Vi  hann å snattra lite ......sen på hemvägen sprang jag runt Herrhagskolan....bara för att känna känslan. Längtar ....

Mia ska också börja på Arnö , men på kortis, glädjer mej så!    

Men nu ska jag njuta av helgen.....slurp oj, där slank en chokladbit ner......sjuktgott !  



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards