heikebiketri

Alla inlägg den 29 september 2012

Av Heike Emmrich - 29 september 2012 19:41

Vaknade pigg efter 9 timmars sömn....det var längesedan jag sov så många timmar en natt.

gröt o proteindrink, började att plocka o fixa lite inför morgon dagen, (visning då)  vilken tur att jag ska på massage då....då känner jag mej inte såååå utkörd !

Tog en 5 km löprunda på fm.

Innan RPM -passet, ställde jag mej på löp bandet och gick i värsta uppförsbacken...i 35 min , sen hopp upp på cykeln, RPM är rätt kul iaf nått nytt, men att cykla tillsamma låt i 3 månader vet jag inte om det inspirerar mej till.....

Det krävs att instuktören är en RPM fan, karisma kan hålla den tuffa takten och peppa med snärt.....va TUFF !!  annars blir det bara "platt vanlig spinning". Dagens instruktör är tuff, hon ger RPM ett ansikte.

Missat samtal.....Mia har ringt!      Ringer upp och vi bestämmer att vi ses på Flättna   

Mia smorde inför morgon dagens tävling på Örstig, så det blev "lite skvaller" och fika   . Å Eddie har ju kommit hem , så vi gick bort till hagen där han stod gosade eller slaskade mule med honom...eller han naffsade mest på mej....mysEddie.   Kurr i magen , hem å käka..tack för en trevlig stund idag , Mia !

I med energi, inför morgonens 2 pass, Chatarina hämtar mej vid 10.30 vid busshålltsplatsen, Vi kör ett pass EL, sen springer jag hem, ska bli kul att slippa rundorna runt om kring här.....

Sen måste jag ju dunsta en stund.....  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards