heikebiketri

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Heike Emmrich - 8 september 2012 22:38

Det var så längesedan vi sågs.....flera år sedan jag va och hälsade på...ändå bor dom bara på Malmbryggshage...!!

Men desto roligare att ses......

Disa va ute på upptäckts färd när jag kom, underbart roligt att se henne igen  

Martin lillebror va liiten när jag såg honom sist, han va nu et första kluttare  

Han spelade Sean Bannan för mej , här kommer Kingen in ......

Mums vad god kyckling rätten va , sen år vi rabarberpaj med glass.....så mysigt att äta "borta"...

Försöker nu frenetiskt att beställa ett par x-kross (LILA) förstås , med rabatt kod, men inte fasiken funkar det för mej....VILL HA DOM !!  

Pyspunkan gör att jag inte åker till Mora i morgon, SURT !!     Åker med instruktören in till gymet, och får sen snällt springa hem......soligt o skönt hoppas jag !

                                                  
                        HOPPAS BIRGITTAS IDE GÅR IGENOM.....JORÅ JA ÄR PÅ!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards