heikebiketri

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Heike Emmrich - 20 september 2012 20:26

Efter att skallen känts som ett flipperspel...kan jag äntligen låta kulorna stanna!

Fan äntligen, herrejisses vilken jädrans påfrestande tid det varit !!

Började dagen med att vänta på att budgivningen skulle fortsätta , första blippet va att en "lagt ner" då va det bara jag o en till.......men innan den svara DÅ.....!!!!  .....å tillslut kom det jag väntat på sista drog sig ur !!   JIPPI!! 

Mäklaren ringer kan du komma in och skriva kontrakt i dag 17.00...ja gudras ja att jag kan.....men va fan kom jag på att jag slutar ju inte förrän ..17.00, men jag kunde åka sa min kollega !...pust!  

Sen väntade jag även svar från han chefen.....som skulle ha kommit igår......men jag "tvingade" min kollega idag att skriva ett krävandesvarsms till honom.....på em  kom det.....jag ska börja på HERRHAGEN v 40 !!!   socker   och rosa moln, rödagele hjärtan...vad lycklig jag blev..!!! 

Sen cyklade jag in till mäklaren,....sen när det va över och jag skulle cykla hem...ville inte benen, jag va så mentalt tömd i kroppen så jag hade mjölksyra i hela kroppen , särskilt i benen......fasiken vad jag fick slita för att komma hem....jag hade en sånn överpuls, att jag kände   dunka i svalgen....bytte kläder och tog bilen till syrran ....babbelbehov !!!!!   efter det raka vägen till MC D hela jag va tom så jag bara skakade.....BIG M och POMMES dä Ni !!!   fan vad gott det va och kroppen blev alldeles varm av alla dåliga kalorier......  

Öppnade min mail när jag kom hem .....å jag blev alldeles över lycklig....fick ett jätte roligt/underbart mail av Springtime resor....nu jäklar har jag världens nerförbacke !!!  tjhoooooo....fullt fart framåt...livet finns igen   Tack alla som engagerat sig i mitt lägenhets letande , 1000 tack.  


                                        

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards