heikebiketri

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Heike Emmrich - 22 september 2012 20:43

Somnade ganska tidigt i går kväll...tänkte på att det bara var en vecka kvar innan jag äntligen är på Herrhagen.

Vaknade till en riktigt regntung dag...skönt att bara vara själv hela fm,.rensade lite här hemma, lite skit jag samlat på mej igen, och det som bara "legat" åkte....hade endel med mej till återvinningcentralen.

Sen till gymet för att prova att springa liite med häldämparna  kommer inte ihåg vad det heter...fuck....men så puckad jag är då, sätter in dom i skorna med spec sulorna.....då blev det ju så jädrans trång sp då gjorde det ju skit ont i hälen....sen körde jag lite bål....och mitt iallt kom jag på - hade jag släckt ljusena på bordet hemma....bara att avboka RPM och dra hem. När jag öppnade dörren kände jag genast doften av släcka ljus.......  

jaha...blev en kort löp tur på 2 km . 

Dags att laga brallan, så mot Anso.  Vi kom och prata om att det är skönt att somna till tv, vilket jag kunna gjort i många år då jag bott i en etta...men nu då när jag helt plötsligt har ett sovrum.....å vips fixade Anso en sovrums tv till mej, blev glad hela jag  en 27 tum...alldeles lagom perfekt !!  som bomull i min lite kantstötta själ. Vi satt och tittade på "lägenheten" och fnissade över att jag kommer gå bort mej i "alla" rum..å tänk att ha ett varmt badrum ....slippa studa på toa ringen för att den är svin kall, eller slippa värma upp badrummet med värme ljus.....har "bokat" Christer o Anso till den 15/12 , även Anne o Björn är "inbokade"...  syrran o Ubbe....

Nu sitter jag här och sörplar liite vin.....känns bra . I morrn blir det EL 11.00, Flättna om det inte regnar allt för mycket.    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards