heikebiketri

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Heike Emmrich - 9 september 2012 19:37

Mora fick jag skippa för jag hann inte in å laga pyspunkan ....engång till...

Sen skulle jag åka med Cahtarina in till gymet idag , köra ett pass EL och springa hem....men C blev sjuk o passet inställt, då blev det ju att  kuta runt här...det hoppade jag inte jämnfota av  ....

Men bara att ge sig av , blev en runda på 67 km först i kall motvind, sen i lä och sol hem.....på vägen hem mötte jag "nån" som sa : jag saknar dej !   inte helt ömsesidigt  .

Jaha....vad skulle jag göra sen då....??

Hyresvärden började rensa i ldan idag......mina lånade stolar o bord , var helt ivägen...ja vad gör man när dom inte hämtar dom som sagt va ???    grrrrr.....de hade lutat stolarna mot min FINA cykel, HILFE för fan .....skickade ett sms till ägaren, vips så va dom borta sen när jag kom hem...så ja!

Mia hörde av sig , så det blev en cykeltur till Flättna 45 min i lagom fart!  vi gick på promenad med Sweetie som hade Elise på ryggen... Sen blev det go fika ...jag fick en LILA munk....  apgott !  sen jonna jag hem igen , då va det kallt, på med Craft-västen.  Slira förbi syrran med Kallentofts nya bok.  Nu sitter jag här med tända ljus o försöker bli lite varm.  Förbenat... måndag i morgon....  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards