heikebiketri

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Heike Emmrich - 27 september 2012 18:58

Har beställt tvättmaskin, och bokat dag för installation, bokad flyttbil....bla...Så allt är fix und fertisch ..hinner nog bli  andra saker jag måste fixa ändå innan.....pratat med min hyresvärd  om att jag flyttar redan den 15/12 (har ju 3 mån uppsägning igentligen)...så det blir bara en halv hyra då. 

Å så är det dagen innan dagen jag får sluta . 9.15-17  sen är det över.....

I helgen är det visning här på gården , så då får jag vackert hålla mej undan, ska på massage till Sköna Humlan .

De har bett om att få visa min stuga också, ja, ja det går bra !

Sen ska dom hit igen på onsdag , sista visningen.  Folk åker redan här utanför och kikar.....endel är redan inne på gården och glor.....

Jag tycker det är lite jobbigt med till salu skylten nere vid vägen......det var inte det här jag ville, utan ville bo här några år !   Men det nya är inte helt fel heller.....

Har varit hos sjukgymnastern , såg bra ut i ryggen och foten är fin , har fått några övningar som ska stärka coren "lite längre" in fortsatta balans övningar för foten.  Bara att kämpa på !   har varit smärt fri i hälen sen jag va hos Hans , men nu i kväll ömmar den lite igen...men vi ska på o knåda i ryggen igen  ju....det gav ju bra resultat ..  

Kan bara bli bättre.....


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards