heikebiketri

Alla inlägg den 10 juni 2015

Av Heike Emmrich - 10 juni 2015 20:54

Har varit och tittat på ett gäng elever som körde race med sina bilar de byggt i slöjden. WoW vilka bilar , de gick på batteri......

 

Så här såg en ut !  Varit hos Lisa på Herrhagen och lämnat krimibok, hade precis läst färdigt Emelie Schepps nya Vita spår.

Fixat så att bilen är besiktnings klar....men är inte riktigt säker på att jag kommer ihåg datum o tid, försökte ringa OPUS , men det var en himla kö.....men veckan efter midsommar tror jag det va   

Mys i solstolen.....i dag brassa solen på ordentligt !

Sen senare än jag tänkt mej , hoppade jag i löparskorna. Sprang S-leden ut mot Våtmarken, i härlig sommar värme !!

Stannade till längst ut, satte mej på en klippa vid havet och bara njöt ! så vackert.....mötte inte en enda männsika på min runda där ute....önskade att fler gick ut och njöt av våran härliga natur ! bara sitta där en stund vid havet......det är ju helt fantastiskt   .

Är så nöjd med min dag. 

Tack för allt   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards