heikebiketri

Alla inlägg den 12 juni 2015

Av Heike Emmrich - 12 juni 2015 20:20

soltstolen och jag   .

Jag och Nazila hade 2 barn till frukost idag. Vi hade en fin skolavslutning, innan dess hade jag ett samtal med min chef.

Så kunde min hjärna slappna av lite......

Efter  avslutningen , åt vi smörgåstårta . Sen åkte jag hem och gosade ner mej i solstolen...11.30.....och där låg jag i timmar.   

Vid femtiden tog jag en promenad runt Femöre, mötte Magnus Wessman vid Stenvik, vi pratade en lång stund. Gick vidare till badet , då hör jag - titta där är Heike!!!!  kom ! det var 3 av mina fritidsbarn . Satt en stund och tittade på när de badade, en pappa Tony var med också.  Hem och ladda med mat inför lördagen...ja jag behöver ju inte ladda så mycket, ska ju bara springa milen ska bara vara kul i morgon ! men Vickan måste vinna ....  hon är i en annan fas än mej . Karlstad är min födelsestad.

Kollade upp min besiktningstid 22/6 15.40 , bäst att skriva ner det , så jag inte glömmer det igen......

Är det ingen som har en spänande bok att låna mej ....kriminalare !  

Å nu kom den igen , INGO reklamen , älskar den ! 

 

Hoppas det varma sköna vädret håller i sig nu. Nästa v är det bara 3 arbetsdagar för mej. Måndag är studiedag.

Nyköpings kommun sökte ju tim vik över sommaren , har fortfarande inte fått nått anställningsintyg......undra vad dom håller på med, hade ju tänkt jobba midsommar. Men snart säger jag ju HEJ Hällen igen !   

                       Livet blir det man gör det till. Livet är ständigt föränderligt. Livet är spännande., om man vågar.....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards