heikebiketri

Alla inlägg den 13 juni 2015

Av Heike Emmrich - 13 juni 2015 21:47

Hämtade upp Vickan i Vingåker, sen upp mot Karlstad. Varmt men ingen gassande sol. Ett otroligt trevlig lopp !! fin bana och mycket folk som hejade . Jag hade ingen svacka, har ju haft lite känningar av svårt att "få luft" men har varit x-tra noga med medicineringen. Behöver piller/spray hitådit för att må bra i andningen så här års.....

Jag hade en jämnt och bra tempo, det var otroligt trångt de första km.....fick stuffa lite då...va rädd att skogslöpningen skulle påverka mej mycket, tycker själv att jag blivit långsam. MEN faktiskt starkare ibenen av att springa stig/skog. Ja, hela loppet va så bra , kom i mål avslappnad och fin ! 1.02.46 blev min tid. Nöjd .  

Sen väntade jag in Vickan som sprang 21 km , hon kom åtta med ett pers igen. 

Det var 4 400 startande.

 

Sen blev det dusch , resten av frallan....

Sen kom vi till det där fördömda Örerbro....Vi (jag) kör alltid fel där , ja, ja , vi snurrade där idag också likaså när vi var i Lindesberg förra sommaren.......Vi skyller på den konstiga skyltningen !!    för vi kan läsa kartan....och vi babblar inte så vi kör bort oss..näääääää..

Tack Victoria för en trevlig och rolig springdag !    Nästa gång far vi till Lindesberg 18 juli.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards