heikebiketri

Alla inlägg den 20 juni 2015

Av Heike Emmrich - 20 juni 2015 22:25

Kunde sova hela natten utan magknip. Alltså utvilad o pigg. Så nu är väl skiten helt utrensad ut kroppen.

Togen promenad till gymet, körde i 50 min , sen tog jag en lätt löprunda hem , dock inte rak vägen som är 780 m ...

Marie undrade om jag ville jobba 15-21 ? självklart ville jag det !!

 

Har fått i mej mycket mer mat idag, Kände mej annars nästan lite äcklad av mat doft......och inte särskilt hungrig.

I går efter löprundan , var jag tvungen att lägga mej att vila....det behövde jag inte idag.

Härligt !!  Skönt att veta att jag har semester nästa vecka och är redo för en massa träning igen .

Och när man tänker efter har jag inte såååå långt kvar tills jag byter jobb.  Jag kommer att jobba med 2 killar . Fredrik på idrotten och Noha i klass, gillar att jobba med killar de är så okomplicerade, lite mer raka .....säg som det är sen är det bra......!

Det ska också bli kul att börja plugga lite så där lagom....Camilla o Jag.

Så mycket nu som ska bli kul   

                                                  
                 vore också kul ....


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards