heikebiketri

Alla inlägg den 2 juni 2015

Av Heike Emmrich - 2 juni 2015 07:39

Dom är bara så fantastiska !

Inatt har det varit fullmåne....svårt att sova då ! så det var lite halvsegt att öppna ögonen i morse. Men jag hade lagt fram kläderna att springa i så det var bara att hoppa i dom tjugo i sex....tog en berocca , sen i väg. Sprang ner mot hamnen , skönt när det är så där tyst ute...syrenerna vid Vitsippan doftade härligt. Bara 7 grader när jag gav mej av , hade långärmat på mej idag.

Så skönt att springa där i allt det vackra och fundera .....tankarna svävar så bra och fritt, tänker på vad som är bra och vad som är sämre i mitt liv. Och hur ska jag göra det sämre , mindre....det ska väga jämt i vågskålen. Har lite idéer, som jag tagit tag i och endel måste jag vänta ut......mitt värsta, ...att ... vänta  !!

Men det kan vara smart .....att ge sig till tåls....  

Efter springet som blev 5.1 km , hann jag prta med Portis-Patrik, han fick ju min Garminklocka häromdagen , å vad det var kul med en sådan! tyckte han, som från början tyckte - måste man ha en sånn, - äh jag springer inte så mycket för att ha en ....NU blev det verkligen roligt att springa !!    Så bra at han fick en då !!   Tjänster - gentjänster...  .

Efter dusch o strech , blev det go frukost.....

 

Mums...

Efter jobbet idag , blir det raka vägen till P&T....Core förtusan ! 

                       Tjing , ha en bra dag !


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards