heikebiketri

Alla inlägg den 27 juni 2015

Av Heike Emmrich - 27 juni 2015 22:19

Tidigt i morse spatserade jag ner till gymet, körde en hel timme Core, brukar inte köra så "länge" bara 40 min för att inte tycka det är för jäkla trist  har så svårt att köra inne den här årstiden. Men idag var jag taggad för ett längre pass. Kändes riktigt bra. Sen vankade jag hem igen. På himlen far alla dessa gråa moln korsåtvärs hela tiden.....Äh strunt i dom , då kan man ju inte göra någonting....på med cykelkläderna , regnjacka med?   Näääää....jag cyklar mej torr isof.

Så iväg på min mtb, halv grova däck....mer träning ! Det är så vackert att cykla så där i våran fina natur , ut på vischan..Bränn-Ekeby bot mot Fada, vackert med alla dessa sommarblommorna. Smultron mums idag också.

 

Alla härliga dofter. När jag kom till Bergshammar kände jag mej helt plötsligt jättehungrig.....hade ingeting med mej mer än vatten. Så jag speedade på...när jag kom till cykelvägen mot Oxelösund , skulle jag OM ALLA.....

I med energi , sen lugnade jag ner mej, i solstolen   .  Underbar dag.


                                          LIVET , ni vet....  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards