heikebiketri

Alla inlägg den 30 juni 2015

Av Heike Emmrich - 30 juni 2015 21:07

Idag bestämde vi oss för att inte vara kvar på skolgården...tiden går så långsamt då....Så vi tog våra barn och gick en promenad, många av barnen surade högljutt  .

Men desto längre vi gick desto roligare blev det, det fanns ju blåbär och smultron idag också ! Vi tittade på alla sorters blommor, luktade på jasmin, titta där å där.....och helt plötsligt var vi nere vid vattnet, där hade jag aldrig varit , men Nazila brukar gå ner dit och bada, först doppade de bara fötterna , sen ville dom bada. Så jag sa ta av er då och bad ai kallingarna och trosorna !!  trodde ögonen sklle trilla ur skallen på endel....ja, badbyxor eller kallingar vad är skillnaden....då hoppade dom ur kläderna och badade !  En väldigt trevlig stund med våra barn. Helena Ekblom kom förbi med några förskolebarn.  

Em gick skapligt fort, men jag känner mej rastlös.....men jag har bara 13 dagar kvar att jobba.  Jag är liksom i mellanmjölklandet just nu  -

Tog en sväng till gymet för lite Core, hade ingen lust alls att springa idag ? !


 Att en sånn blasse´människa kan ta sånn , rent ut sagt jävla massa energi   Pitt , vad hen irriterar mej !!

Jag får djävulspilar i skallen   ......  





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards