heikebiketri

Alla inlägg den 21 juni 2015

Av Heike Emmrich - 21 juni 2015 20:45

- va ? jobba ?? tänkte jag .....är det inte midsommar...har inte jag semester , har jag försovit mej ???  vilket jobb är det som ringer..???   millioner tankar for runt i skallen på mej....-Ähhhhh...jag kommer !! Sen fick jag snällt tala om vilken dag det var , check för att kolla om jag var vaken     ...Öööööhhhh.- typ söndag !

Sen vispade jag runt ett tag i lägenheten.....när jag kommer till bilen får jag känslan - har jag drömt eller ringde dom verkligen ? kollar mobilen - jo Hällen har ringt!

Sitter mest vak hela dagen , hinner snabbt på stående fot sörpla i mej den lilla yogurten jag fick med mej och en kopp kaffe till frukost.....sen blev det inge mer rast, hade ju typ ändå ingen matlåda med mej.....kurrimagen ! 15.00 var dagen slut och jag också.....trött snarkar jag i solstolen efter en kopp kaffe....sen var jag ännu hungrigare, fixar god kycklingrätt med annanas,  banan och curry.

  Sen blev det en långpromenad, bla Femöre och Skärgårdsvåfflan. Var inne och tittade på Håkan Aggeroths fina Oxelösunds bilder. Åt ingen våffla, vågar mej faktiskt inte på så mycket mat på en gång än.  Satt längst ute på ett skär och njöt i solen en stund. Går tillbaka i veckan och smaskar på en våffla.

Ett utmärkt utflyktsmål ! Otroligt vacker miljö runt omkring , man kan sitta inne,  ute, eller på en berghäll, bada och sola.....Kommer i håg när Tessa och jag tog några Utefritidsbarn och gick s-leden dit, vi badade och åt våffla , vilken härlig dag vi hade !

 

Semester i morgon. Blir en sväng förbi jobbet, besikta bilen ! springa och gym står och på agendan.





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards