heikebiketri

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Heike Emmrich - 22 februari 2013 17:54

 

I går eftermiddag när jag åkte hem kände jag att det gick utför .....med krafter och hela jag va alldeles matt, la mej för att vila en stund, sov 45 min vaknade av att jag frös, så jag fick ringa till syrran och lämna återbud!!  hon trodde att jag skämtade....nej syster det är sant , jag är klen....  

Sen ...mot soffan igen, helt matt....tur att jag har sovmorgon i morrn , tänkte jag ! så jag hinner bli pigg!

Natten va i en enda dimma...sov i 10 timmar...när jag vaknade trodde jag i min enfald att jag skulle kunna åka och jobba, det trodde jag i en hel timme.....sen insåg jag att att, det skulle aldrig funka. Ringde Minna och sa som det va, sen kröp jag ner i soffan och somnade.....igen...kroppen kändes blytung!   fram på em behövde jag nått att äta, så jag tog  bilen till Ica och handlade åt, och somnade direkt efteråt....det blir inget sim , inte heller 2 timmars spinning!  i morgon !....bara att vila, för att komma igen !

Har pratat med Josse idag, det var det bästa idag  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards