heikebiketri

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Heike Emmrich - 15 februari 2013 19:09


ngen paus på löprundan ...jo, pinkpausen ....men vilket bestyr att pinka när man har en neongul jacka på sig, man typ syns överallt, smyga är svårt  

Jag var så trött och nästan helt lam efter första arbetspasset.....till lunch micro sov jag 5 min.....ombyte förnöjer , men när det inte blir nått ombyte , förnöjer det inte...

Å så hade jag tom tank när jag skulle åka hem , fick åka in till Jet och tanka först, fy tusan vilka sopparäkningar jag har.....åker till Nyköping...åker till Nyköping....åker till Nyköping.....bästa träningen är ju där !!

Slappa lite datorn inna jag gav mej i väg.....5 meter funkade min Garmin..TACK för det !!  fick använda pulsklockan för tiden...och sen va Boel snällt och kontroll mätte sträckan åt mej   .

Jösse vad det var moddigt till största delen, känns i benen nu. Ibland va det asfalt gudars så skönt !  Hade musik i öronen dock inte min Rammstein , som jag aldrig fick över till Xperian...  .

Bärgar -bert som åkte på motorvägen hejjade glatt ?? Roger eller Jim ?   sen kom Björn susandes förbi (tror jag det va , en vit fin ny volvo iaf)... kände mej som värsta Silvia , vinke  vink   .  Det gick lättare att springa än jag trodde det skulle göra.....förstår nu att Levi´s painmassage gör nytta !  När jag kom till Arnö var jag helt överlycklig , just för att det gick sååå bra att springa, jag sprang nog med ett stort flin på läpparna resten in till Fotjouren, ökade tom med lite på slutet , hmm...för att styla ??  näää kändes så bra!

Jag är så lycklig och nöjd nu att jag fortfarande mår bra!  Har bestämt mej för att INTE jobba x-tra i helgen , tog bort det från Besched !!   Hoppas min kropp håller nu och att hälarna kan bli bara bra hälar !! som jag kan kuta långt på igen     Jag kunde inte ha tillbringat min ledig em på ett bättre sätt ! Jag hade verkligen längtat efter att få springa av mej.. Snabbt ombyte hos Boel och en kopp kaffe, sen bar det av hem igen , i bil  . Då sätter Boel STORA griller i mitt huvud....och jag känner genast JA! det vill jag av hela mitt   . Det får bli en hemlis så länge mellan Boel och mej....inte läge att berätta dom planerna just nu.....!!  men så småningom ska det    bli av.....  

Nej , jag ska INTE byta jobb ! aldrig!   och det är ingen tävling som Boel lockar med !!......Hupp !

Hopp i plurret i morrn då !  syrran säger att hon ska med och springa efteråt......ja, ja kära syster vi får väl se...men jag hoppas ju iaf !   Dags att hänga tvätt......tjing !  



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards