heikebiketri

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Heike Emmrich - 18 februari 2013 19:55

 

Efter en natt med huvudvärk (o inga tabletter)....va jag mör i morse, å så skulle jag ha vilodag, har jag alltid svårt för ! Behöver få ur mej allt ur min kropp! hade kunnat sälja lägenheten....usch ! vad låg jag var ett tag !  Jobbdagen gick fort trots allt missmod, vi målade skyltar till vårat Vasalopp, skrev info om onsdagen pulka åkning.

Mitt missmod beror lite på att nu rullar säsongen snart igång och jag har mitt lägenhets lån som kommer begränsa mej  ekonomiskt ! det är skit träligt!   jag orkar ju inte jobba x-tra hur mycket som helst ! eller så är det bara att borra ner huvudet och göra det , bekostnad av min fritid....

Efter att jag slutat var jag och Sussie ute och gick en Femöre-sväng, befriande   .....va go inombords sen.

Sen kom min dotter och hälsade på   , det var roligt, vi satt en stund och Flis   mindes......om ändå Flis kunde komma tillbaka.....älskade Flis  Josse behöver henne .....

och jag...... min träningskompis. 

Jaha..i morrn ledig ! skönt , ska ut och springa så långt som jag orkar , sen ska jag och Sussie köra in min racer till Haga så jag får min plattasadelstolpe   och sen ska vi fika på stan´.  Vid bättre mod i morrn.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards