heikebiketri

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Heike Emmrich - 27 februari 2013 22:35

  

Har längtat hela dagen    men först skulle jag spinna....jag va seg idag, det kändes ovant ! sista halvan blev bättre. På lördag åker alla cykel kompisar till GC...helt underbart hade det varit att kunna åka med. Men jag hade velat ha ett eget rum då....jag kommer aldrig mer att dela rum med någon !  

Josse och jag träffades på på Sunda pizzeria, medans vi satt där och väntade , så säger pizza tjosan - Är Ni mamma och dotter ?  ja....Ni är jättelika.....då började det nästan ryka ur Josses öron...(fnisss).....  hon gillar det , fastän hon inte vill låtsas om det....

Vi satt länge hemma hos mej och pratade......det är så mysigt att vi kan umgås igen !

Jamen tusan det är torsdag redan i morgon ! brutal massage 16.30

Har bett om att få jobb i helgen....16-21 pass helst !  

Undra om jag ska försöka ta hem cykeln i min bil på fredag eller kanske Josse kan ta den ??

  Idag fick   inte se dej !     Ha det så bra på GC....  hoppas du kommer att gilla det.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards