heikebiketri

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Heike Emmrich - 24 februari 2013 21:59

Det blev lågintensiv tränings helg. Efter att bara "ta slut" i torsdag em ...så gick en jag en "pensionärsrunda " med Sussie på lördag fm....

Jag kände redan i måndags när jag skulle upp och jobba att jag var dränerad på all bra energi...förra v kände jag på jobbet att jag va på bristningsgräns....kokade i min hjärna!

..mina öron ruttnar !  

Lördag em kom Josse och fikade och tog med mina lila o rosa gardiner som jag en gång tänkt att hon kunde låna...som aldrig kom upp.  Dom kommer passa bra här .

Söndag morgon kl 9.00 va det då dags att promeneren igen 2 timmar gick Sussie och jag,, jätteskönt ! Solen kom på slutet ..å vad det känns att det börjar bli vår!  

Sen satte jag mej på balkongen och somnade.... ÖH jag menar solade   ....

Känner mej nu ok igen ! har ätit ordentligt och vilat, sovit, sovit....i morrn ska jag o Sussie ut på en 3 timmars promenad vid 17.00.  Veckan består av Bike Fit, Brutal massage, Jonny-spinning.....o till helgen är det Vasalopp spinning! apkul !  .     LOVE

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards