heikebiketri

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Heike Emmrich - 1 mars 2013 19:53

 

Efter trött torsdag , så va det en lättsam fredag! Men sol fan ville inte riktigt komma fram så där   förrän på sen em, då snörde jag på mej löparskorna, men oj o aj vad stel jag va insida lår, där Levi masserat....och GPS helevete funkade inte idag..nu har den strulat 2ggr på kort tid! Ogillar det.  Tittad in på Medley sidan, 15 reserver till Vaslopps spinningen...tur man bokade 2 sekunder över 12....gäller ju att vara på... typ..  .

Har fått Josse at möta upp mej vid Haga i morrn så jag får hem min skönhet...NEJ jag kunde inte vänta till nästa vecka....ja så himla typiskt mej ....NU!    Först ska det simmas och springas , jodå syster ska med !  Å inte i helsike fick jag nått jobb i helgen...Björntorp som BEHÖVER x-tra personal , JAHA?????  give me då!  för nästa helg kan jag inte jobba, då ska jag "hasa" runt i Skövde   ....sen tänkte jag faktiskt åka till Johan o Karin i Klockrike och hälsa på !  det är ju liksom på vägen.... och helgen efter ska CK D ha planerings möte på lördag em..? tror jag...vore bra om info kom ut nu om det !  undra om GC folket hinner hem ??  Ja, i morrn åker ALLA till GC ååååå gudars så skönt för dom !  värme o sol !  så det blir ingen spinning på onsdag, kan vara bra att vila benen till lördag !  å så har jag "gått" med på en dag på Söderköpings SPA....inte 2 dgr , nej jag måste träna..ANNE ; NU KAN DU HOPPA ÖVER ATT LÄSA 2 RADER..........men jag kollade på hemsidan , det fanns ett löpband, men jag kan ju kuta ute :) men det behöver ingen veta .....jag får ju myror i brallan, toffla runt bara så där.....Men jag har töjt min asbergergräns iaf....  . Äter middag med gänget på kvällen, sen är det plattan i botten ....HEM!  fniss...ja, sånn är jag ! förhoppningsvis är det väder för att cykla på söndagen.  Fick just en sms av syster....trodde det var ett återbud.....men stod : har DU gjort en smörgåstårta ??!!   vad har hänt med dej ?!   tja , jag va väl hungrig ..typ...  och jag tänkte göra nått jag inte gjort....ja, jag kan  lite mer än att bara springa!   .  

                                          Ingen kan allt, men alla kan något !

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards