heikebiketri

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Heike Emmrich - 2 mars 2013 16:43

Innan vi möttes på Haga , hade jag avverkat 2000 m sim , de sista 17 längderna va rena pannbenslängder  ....

Sen lagom tills jag och syrran skulle ut å springa började det snöa....  ..ja, ja jag vet det är så vid "vårväder"..men det blev kallt o trist iaf. Men vi gnetade ihop 8 km. Syrran hade nya skor !!!  LILA ! bra syster   .

Tjolahopp..sen mot Haga !  köpte lite energi kakor , Josse fick recovery kaka hon hade varit på gymet och tränat!

Sen fick vi vackert be om att låna cykelställning....för den jag sett Josse använda , hade inte varit hennes...och mina spännband låg hemma  inte bra, men vi fick låna det oxå av Martin...

Mysigt att ha skönheten hemma igen, står här så fint i vardagsrummet  .

Josse och jag musade smörgåstårta och sen satte jag på TNS på Josses vader och ländrygg. Vi tittade på skidor och snattrade......jättemysigt!  Jag åkte med Josse en bit när hon skulle till "vännen"....för att det såg ju så skönt ut i solen....tjohej ..blev en promenad i vind, regn och hagel   , skönt att komma hem ! 

Har plockat fram lite tills i morgon, energikakor, Polar pulsbandet, 2 flaskor en med sportdryck och en för vatten, handduk.....Vi kommer iaf få blåst-fritt....dom andra där ute i spåret skulle visst få motvind...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards