heikebiketri

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Heike Emmrich - 6 mars 2013 20:18

 

Och mera vår ! tusan vad det kändes i kväll när vi sprang, kändes ljummet ljust vårigt! lätta steg 6 km ....undra bara hur det ska "gå" för mej på lördag, längesedan jag sprang så länge, kommer jag orka...eller får jag ont i hälarna ....nä vill inte få ont, bara härligt trött ! ska bli skönt att vara  hemmifrån i löparmiljö en hel helg!  men det är lite pirrigt.....för hur det ska gå...

Syrran påminde mej om att det nu bara var en månad kvar till Berlin  ååå det ser jag också framemot så himlars !   Å så sr jag framemot MAJ då jag bara ska jobba 4 dagar i veckan, tisdag helt ledig  en bart till för att tränas på !! skit lyxigt!   eftersom jag jobbade åt alla andra förra sommaren så det fick vara lediga , så har jag ju "en hög" sparade semester dagar kvar....å jag har lagt in om FYRA v semester denna sommar dock inte alla sammanhängande men ändå!  3 är sammanhängande, vet inte hur det är att ha så mycket semester på en gång!

Josse mådde as pyton idag, har kräkits , ja hon fick en total utrensning av behandlingen i går....mådde bättre på em, hon förstod själv (tillslut) att det hade med behandlingen att göra ! jag bertättade för henne hur låg och slut jag va efter första gången...jag kräktes aldrig men frös nästan ihjäl första dygnet, och bara sov, då förstod hon. Jag kunde ju inte åka å simma eller springa på ett par dagar.  Lilla Gosepluppen min, jag är övertygad  om att det var mycket slagg från hennes cellgifter.....Bara torsdag kvar då.....  mums för att träffa alla goa löpare igen !


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards