heikebiketri

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Heike Emmrich - 15 mars 2013 20:43

 

Det var nog otroligt nog väldigt smart av mej att kliva av vid 26 km i lördags , även om det sved i själen och i självförtroendet.....MEN jag behövde bara vila några dagar , sen så kunde jag börja springa igen ....ist för att köra på och vara invalido flera veckor.  Frustrerande är alla dessa minus...satan vad jag blir neg påverkad, vaddååååå...-16.5 grader   !!!  längtar till alla snö är borta !  lite vår tack !  har gnällt på Björntorp för att de inte fixar fram jobb ....jag vill att det ska rulla på NU !  så den här helgen blev det jobb iaf lördag kväll o söndag morgon..GÄSP ! min enda sovmorgon rök där !   för i  morrn är det ju sim igen ,näst sista !   ....

Har varit duktig på med min bålträning denna v.....ja nu jäklar är jag taggad som tusan......!!  Victoria fick mej att skärpa till mej...hon är duktig på bål och orkar hålla upp kroppen bra oxå !     jag vet ju oxå att det ger resultat att ha en stark bål.....så nu är det STOR skärpning!   syrran och jag skulle springa i går ,  men hon började kräkas mitt bland barnen på jobbet i onsdags....men är på i morrn !  Vi ser så framemot BERLIN !  så vi skickar BERLIN ;BERLIN på sms till varandra varje dag !....fniss.....nä tusan dags att packa väskan tills i morrn och sen hej hopp i säng!

Hoppas du har det kul på din 50-års dag Anne   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards